top of page

Áraink

Autóbusz típusától függően 280-520 Ft/Km + Áfa.
A belföldi személyszállítást 27% Áfa terheli.
Nemzetközi személyszállítás 0%-os.
Minimális napi teljesítmény 200 Km.
Óradíjas elszámolásnál min. 4 óra. Óradíj: 6500 Ft/óra.
Kedvező kiállási feltételek.
Az utazás során felmerülő járulékos költségek (autópálya, útdíjak, parkolási díjak, stb...) a megrendelőt terhelik.
A gépkocsivezető(k) szállásáról a megrendelő gondoskodik, a napi díj összege úttípusonként változik.
Autóbuszainkat a nemzetközi szabályok (vezetési és pihenőidők) figyelembe vételével adjuk bérbe.

 

Fontos tudnivalók: az autóbuszvezető(k) vezetési és pihenőidejének betartásáról:

Kérjük kedves utasainkat úgy szervezzék a kirándulás programját, hogy az alábbi előírások betarthatóak legyenek!!

Az alábbi előírásokat az Európai Unió Tanácsának 561/2006/EK rendelete tartalmazza, aminek betartása kötelező, ellenkező esetben az ellenőrző hatóság az autóbuszos vállalkozást komoly pénzbüntetéssel sújtja. (29 napi tachograf korongot ill. a gépjárművezető kártyát köteles az autóbuszvezető magával vinni, a pihenőidők, vezetési idők, munkaidők betartását bármelyik uniós országban ellenőrizhetik.)

 

1 autóbuszvezető napi 9 órát vezethet, heti kétszer a vezetési idő 10 órára emelhető. A vezetési idő betartása mellett munkaideje maximum 15 óra lehet 24 órás perióduson belül, abban az esetben, ha a 15 órás munkaidőn belül 3 óra egybefüggő pihenőidőt tudott tartani. Ha a 3 óra folyamatos pihenőidőre nincs lehetőség, a munkaidő maximum 13 óra lehet. (Az autóbuszvezető indulástól-érkezésig 13 órát tölthet úton) 1 autóbuszvezető folyamatosan 4 és fél órát vezethet. A vezetési idő letelte után a vezetést kötelezően meg kell szakítania legalább 45 percre. Ha 4 és fél órán belül áll meg, és nem veszi ki egyszerre a 45 perc pihenőt, először minimum 15 perc, utána minimum 30 perc kell, hogy legyen a megszakítás. 15 percen belüli megállás vezetésnek számít!

Az autóbuszvezetőnek heti 2 pihenőnap jár. Lehetőség van arra, hogyha az egyik héten 6 napot dolgozik, utána 1 pihenőnapot kell kapnia, viszont a következő héten már kötelező a 2 pihenőnap kiadása és a 3. hét végéig az egy elmaradt pihenőnap pótlása. Tehát vagy a második vagy a harmadik héten már csak 4 napot dolgozhat. Az Európai Uniós jogszabály újra engedélyezi, hogy 1 gépkocsivezető 6 napnál többet is dolgozhat, tehát ha folyamatosan európai tagországban tartózkodik, akkor ismét dolgozhat 12 napot, de csak digitális tachografos busszal.

6 napnál hosszabb utaknál minden iroda, utazásszervező tájékozódjon, mert analóg tachografos autóbusszal csak 2 gépkocsivezetővel indulhat az utazás!!

Az éjszakai vezetésnél 2014-es törvény szabályozza, hogy analóg tachografos busszal EGY autóbuszvezető a 4,5 óra folyamatos vezetés helyett csak 3 órát vezethet folyamatosan, utána meg kell tartani a 45 perces megszakítást.

 

2 autóbuszvezető folyamatosan 21 órát tölthet úton, 21 óra elteltével 9 óra egybefüggő pihenőidőt kötelesek szállodában, szálláshelyen eltölteni. Ebben az esetben folyamatos a haladás, a 2 autóbuszvezető felváltva vezet, a technikai pihenők beosztása a csoport igénye szerint történik.

Rendszeres megrendelés esetén kedvezményt biztosítunk!

bottom of page